Egy év alatt harminc százalékkal növekedett a digitális alkalmazások használta egy felmérés alapján

Egy év alatt átlagosan harminc százalékkal több digitális alkalmazást kezdtek el használni az emberek, mint ezelőtt, míg a fogyasztók 76 százalékának vitathatatlanul nagyobbak lettek az elvárásai egy-egy szolgáltatással szemben: a Cisco AppDynamics felmérése alapján példának okáért a válaszadók 57 százaléka nem használja többet azt az alkalmazást, amelyik nem teljesít a várakozásának megfelelően.

Az elemzés alapján a fogyasztók 60 százaléka az alkalmazást és az üzemeltető céget hibáztatja a hiba jellegétől függetlenül, ha bármi problémát tapasztal.

Egy év alatt harminc százalékkal növekedett a digitális alkalmazások használta egy felmérés alapján

Egy év alatt harminc százalékkal növekedett a digitális alkalmazások használta egy felmérés alapján

Az egész világon több mint 13 ezer válaszadó digitális viselkedését vizsgáló tanulmány rávilágított, hogy a felhasználók mindinkább zéró toleranciát tanúsítanak a nem, vagy nem megfelelően funkcionáló alkalmazásokkal szemben. Nem számít, hogy az alkalmazáson belül van-e a baj – példának okáért lassan betöltő oldalak, állásidő vagy biztonsági hibák – vagy olyan külső tényezők okozzák azt, mint a rossz internetkapcsolat, a lassú fizetési kapuk és másfajta technikai problémák. A fogyasztók szemében nincs különbség, a fennakadásokért az alkalmazást, ezenkívül az azt üzemeltető céget, brandet, márkát teszik felelőssé.

Az emberek 72 százaléka merthogy úgy véli, hogy az adott vállalat vagy brand felelőssége a digitális szolgáltatás vagy applikáció hibátlan működésének biztosítása, 92 százalékuk ugyanakkor elvárja, hogy a digitális szolgáltatások megbízható és konzisztens teljesítményt nyújtsanak.

A kutatásból kiderül, hogy a válaszadók döntő része, 85 százaléka részére a mindennapok elengedhetetlen részévé váltak digitális szolgáltatások, és 84 százalékuk alapján ezek a szolgáltatások segítettek átvészelni a világjárványt. Ebből következően a fogyasztók lojalitása közvetlen kapcsolatban áll azzal, hogy melyik márka fektetett be számottevő mértékben digitális szolgáltatásainak fejlesztésébe az elmúlt időszakban: 67 százalékuk példaként lojálisabb lett az olyan márkákhoz, amelyek rendhagyóan kiváló színvonalú digitális szolgáltatás biztosítanak.

A válaszadók nagymértékű hányadának, 61 százalékának számottevően és hosszú távon megváltoztak a digitális szolgáltatásokkal kapcsolatos elvárásai: 73 százalékuk gondolja úgy, hogy még ha az élet vissza is tér a normális kerékvágásba, még mindig támaszkodni fognak a már igénybe vett digitális szolgáltatásokra.

mti

Hozzászólások lezárva.