Ember, modern műszaki megoldás és természet együttélése: így látják a magyar középiskolások

Egy hónap alatt közel 600 pályamű érkezett az LG Magyarország Back to the nature című, 9-13. évfolyamos középiskolai hallgatók részére meghirdetett Instagram fotópályázatára. A tanulók feladata az volt, hogy kreatívan jelenítsék meg ember, modern műszaki megoldás és természet együttélését a mindennapokban. A legjobb képek Annoni Zita fotói mellett szerepelhettek egy fővárosi bevásárlóközpontban, a nyertes iskola ugyanakkor oktatást segítő projektorral, amellett egy 40 fős fenntarthatósági képzéssel növekedett.

A diákokat és a középiskolákat is megmozgatta az LG hazai képviseletének Back to the nature című Instagram fotópályázata. A verseny célja az volt, hogy a fiatalok és a középiskolai trénerek körében felhívja a figyelmet a környezettudatosság és az elektronikai szerkentyűk tudatos használatának fontosságára. Az ember, modern műszaki megoldás és természet szimbiózisát fókuszba helyező pályázat ideje alatt a tanulók Annoni Zita fotógráfus képeiből meríthettek ihletet, amelyek a Mammut Bevásárló és Szórakoztatóközpontban voltak láthatók. A képeken a fotográfus az LG CineBeam 4K projektor által vetített képek árnyékait és élénk színeit használta fel a téma művészi megjelenítésére.

Ember, modern műszaki megoldás és természet együttélése: így látják a magyar középiskolások

A beérkezett közel 600 pályamű közül a zsűri Annoni Zita elnöklésével három helyezést osztott ki, a legtöbb kedvelést begyűjtő kép készítője mindazonáltal közönségdíjban részesült. Az ilyen formában kiválasztott fővárosi, zalaegerszegi, soproni és tatai iskolák tanulóit nem kizárólag egyenként díjazta az LG, de fotóik Zita kiállításának részeként is megfigyelhetők voltak az eredményhirdetést követő időszakban. A fődíjat a fővárosi Corvin Mátyás Gimnázium tanulója, Bognár Botond vihette haza.

Az LG a pályázat meghirdetésekor különös figyelmet fordított arra, hogy a nyertes iskola hasznos segédkezést kapjon a fenntarthatósági témák oktatásához. Ennek megfelelően az első helyezett diák iskolája részére a Humusz Szövetséggel kooperálva egy 40 fős fenntarthatósági képzést, ezenkívül nevelési célokra egy LG PF50KS smart projektort is átadott az intézménynek.

„Eléggé örülünk, hogy valószínűleg kicsit különleges témájú fotópályázatunk országosan megmozgatta a középiskolásokat, és várakozáson felüli mennyiségű nevezést hozott” – közölte Orémus Eszter, az LG IT termékekért felelős marketing menedzsere. „Bízunk benne, hogy a kampányban megszólított fiatalok és szüleik figyelmét is sikerrel hívtuk fel arra, hogy a modern műszaki megoldást használva is odafigyelhetünk a természetre és a környezeti szempontokat szem előtt tartva is élhetünk a modern műszaki megoldás által kínált lehetőségekkel.”

Hozzászólások lezárva.